ویدئوهای پارسیان اوستام

تنها مالک تولید کننده ماسک تنفسی تاشو Apolo FFP3 اکتیو

شرکت پارسیان اوستام در راستای حفاظت از نیروهای متخصص ایمنی و آتش نشانی، جهت مشاوره و تامین کلیه لوازم ایمنی فردی و لوازم و تجهیزات تخصصی آتش نشانی فعالیت خود را آغاز نمود.
هدف اصلی این واحد حمایت از ایمنی افراد وکارکنان در مقابل انواع خطرات و سوانحی است که ممکن است در محیط کار سلامت و ایمنی اشخاص را تهدید نماید.
شرکت پارسیان اوستام با به کارگیری نیروهای توانمند و دارای تجربه در این صنعت، تامین و تجهیز ایمنی در محیط کار و اماکن صنعتی را میسر می­ سازد.

توليد ماسك N95

توسط بنیاد تعاون سپاه و به دستور امام طی حرکتی جهادی برای خدمت رسانی به مراکز درمانی و به مردمین منطقه 17 ماسک n95 را بصورت رایگان در مسجد جواد الائمه شروع به تولید کردیم.

کلاه ایمنی

بدون شک یکی از بخش های بحرانی انسان در برابر حوادث چه شغلی و چه غیر شغلی، ناحیه سر می‌باشد زیرا این ناحیه محل قرارگیری بسیاری از اندام ها و اعضاء حیاتی انسان نظیر سیستم عصبی مرکزی است که وارد شدن کوچک ‌ترین ضربه به آن ناحیه می‌تواند باعث مرگ فرد و یا جراحات وآسیب های شدید و دائمی ‌بشود.

تجهیزات ایمنی و اتش نشانی

گوشی Earmuff برای حفاظت فردی در مکان های پر سروصدا است که پایه بر تکنولوژی تماس آکوستیک بین لایه های داخلی و خارجی باعث میرایی میزان ارتعاشات صدا ابکار می رود.